![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() |
||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
|||||||||
![]() |
![]() |
||||||||||
![]() |
![]() |
||||||||||
![]() |
![]() |
||||||||||
![]() |
![]() |
||||||||||
![]() |
![]() |
||||||||||
![]() |
![]() |
||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||||||||
![]() |
![]() |
||||||||||
![]() |
![]() |
Min baggrund er både teoretisk og
praktisk (skriv evt. efter dataliste). Netop den blanding kommer mig til gode
i det daglige, når forskellige krav skal gå op i en højere
enhed - henholdsvis teknikkens, arbejdsgiverens og brugerens. At skrive og
udtrykke mig via billeder er centrum af min verden, hvor alle veje fører
hen.
Her kan du se eksempler på ting, jeg har
lavet på kurserne, samt mine interesser.
Mange "legesider" findes ikke længere - endnu flere ufærdige
ideer rumsterer i hovedet, men tiden er som altid den store begrænsning.
Hvor vil jeg hen?
Jeg vil gerne arbejde med følgende områder:
Hvad er min baggrund?
Jeg blev i 1997 færdig som cand.comm. fra Roskilde Universitetscenter, med engelsk som andet fag. Basisuddannelsen foregik på International Humanistisk Basisuddannelse (se detaljer).
Da jeg blev interesseret i internettet som den
nye kommunikationsform, valgte jeg at tage to webkurser som omhandlede henholdsvis
Webmaster opgaver og Webdesign.
Gennem et vikariat hos BUPL har jeg fået erfaring som webredaktør, projektleder og koordinator mellem de politiske, tekniske & kommunikative interesser som eksisterer i et forbund.
Kære rejsende på jagt efter arbejdskraft
Her kan du navigere rundt i mit lille webprojekt og få oplysninger
om min baggrund, erfaringer og ønsker for et fremtidigt job/opgaver.
Klik på kompassets forskellige lys og få svar.
Til slut kan du skrive til mig, hvis der skulle
være interesse for et samarbejde eller du vil have tilsendt en dataliste..
Hvorfor lige kommunikation på nettet?
Internettet vokser med lynets hast og dermed også mulighederne for firmaer og organisationer for at kommunikere på en helt ny måde med den enkelte bruger.
Men mediet er stadig i voksealderen, og der er meget at eksperimentere med endnu. Mange medier samles her (f.eks. skrift, billeder, film og lyd) og danner nye interessante strukturer.
Men på trods
af den store iver efter at komme "på nettet" med det samme,
er der mange forberedelser, der først skal gøres. Det er nemlig
vigtigt at have en strategi bag sig. Hvem vil man henvende sig til, og hvad
vil man egentlig fortælle eller tilbyde til de forskel
ikke længere nok. Nørderne og den højtråbende marketingsafdeling
skal have modspil fra kommunikationsfolk, som tænker indhold og målgrupper
og som ved, hvordan man skriver til nettet. Det er nemlig ikke nok bare at
tømme arkivskabet ud på serveren - nettet kræver helt sin
egen måde at skrive og kommunikere på.